Serwis internetowy konkursu 'Unilever komiks'

Klient: Unilever

Typ projektu: serwis internetowy

Rok realizacji: 2009

Online: serwis niedostępny

Zakres Prac

  • Analiza przedwdrożeniowa.
  • Stworzenie identyfikacji wizualnej.
  • Zaprojektowanie architektury informacji.
  • Przygotowanie schematów kluczowych stron.
  • Stworzenie projektu graficznego.
  • Zaprogramowanie kreatora fotokomiksów i pozostałych funkcjonalności.
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych.

opis projektu

Serwis konkursu organizowanego w ramach akcji promocyjnej firmy Unilever, wśród studentów polskich uczelni.

Konkurs polegał na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami Unilevera. Zebrane komiksy oceniane były przez użytkowników i organizatorów. Zwycięzcy konkursu mieli m.in. okazję zwiedzić poznańską fabrykę i „Centre of Excellence”, w którym powstają nowe produktów żywnościowe dla konsumentów z całego świata. Akcja miała na celu w niekonwencjonalny i przyjemny sposób zwiększyć świadomość istnienia produktów i firmy Unilever wśród studentów.

Przygotowany portal umożliwiał wgrywanie własnych, wcześniej stworzonych komiksów lub tworzenie komiksów on-line - poprzez specjalny kreator komiksów. Wszyscy odwiedzający stronę mieli możliwość komentowania zamieszczonych fotokomisków, a osoby zalogowane - także głosowania na swoich faworytów i komentowania zgłoszonych prac. 

kontakt

Jesteś zainteresowana/y?
Skontaktuj się z nami
© 2017 Codivate tel. 22 122 02 64 Zapytania ofertowe: info@codivate.pl